ORALNA KIRURGIJA

Oralna kirurgija je grana stomatologije koja se sastoji od niza kirurških zahvata sa svrhom poboljšanja anatomskih i bioloških situacija. Najčešći oralno-kirurški zahvati su vađenje umnjaka, kompliciranih i retiniranih očnjaka ili umnjaka, vađenje zaostalih ili slomljenih korijena te resekcije korijena zuba. Najčešće su to zahvati na alveolarnim nastavcima, dijelovima čeljusti koji nose, odnosno sadrže zube. Iz tog razloga nerijetko oralnu kirurgiju nazivamo i dentoalveolarna kirurgija.

Unatoč svim napredcima u današnjoj tehnologiji nisu rijetki slučajevi u kojima se zubi moraju izvaditi zbog tvrdokornih upalnih procesa, uznapredovanog parodontitisa ili dubokog karijesa.

Vađenje umnjaka

Jedan od najčešćih operacijskih zahvata su operativna vađenja umnjaka gdje iz genetski-evolucijskih razloga, čeljusti ljudske vrste iz generacije u generaciju smanjuju dok veličina zuba ostaje ista te tako većina ljudi nema dovoljno mjesta za sve zube pa se razvijaju upale koje zovemo perikoronitis. Najčešća terapija tada je vađenja zuba. Simptomi otežanog nicanja umnjaka su: oticanje i bol, zadah, povišena temperatura te otežano otvaranje usta.

Postoperacijski proces vađenja umnjaka je individualan te zahtijeva strogo pridržavanje uputa koje su pacijentu dane od strane stomatologa kako bi se manjio rizik infekcije.

Resekcija korijena zuba

Resekcija korijena zuba ili apicotomija je termin koji označuje odstranjivanje vrška korijena koji je zahvaćen kroničnom upalom. Ova metoda liječenja potreba je kada se zub ne može liječiti na jednostavan način kroz krunu zuba već je potreban kirurški zahvat. Resekcija se radi u slučaju kronične upale odnosno kada se u vrhu korijena takvoga zuba nalazi učahurena gnojna vrećica koja može mirovati, a može i davati blage simptome kao što je bol na ugriz. Najčešće pacijent ni ne primijeti do samog pregleda stomatologa da mu je potreban operativni zahvat. Operacija je kratkotrajna i bezbolna.

Oralna kirurgija obuhvaća još i estetske i funkcionalne poremećaje usne šupljine, implantologiju, ispravljanje velikih nepravilnosti i defekcije lica i čeljusti te kirurgiju desni.

Oralna higijena nakon kirurškog zahvata

Oralna higijena nakon kirurškog zahvata je izuzetno važna kako bi se spriječila eventualna oticanja, infekcije ili niz drugih komplikacija. Savijete o ispravnom održavanju higijene usne šupljine nakon kirurškog zahvata će te dobiti od našeg stručnog osoblja nakon operacijskog zahvata.

Stomatološka ordinacija Implantdent radi sve zahvate u lokalnoj anesteziji i oni su potpuno bezbolni. Zahvati se obavljaju u vrhunsko opremljenoj ordinaciji pod strogo kontroliranim uvjetima sterilnosti. Uz stručno i ljubazno osoblje te prijateljsko i ugodno okruženje u Implantdent stomatološkoj ordinaciji Vaše zdravlje je neprocjenjivo i na prvom mjestu.